Farmors oplevelser med nethandel

Som jeg fortalte om i søndags, har jeg været på nettet for at  bestille lidt tøj til mit barnebarn.

Der er så meget sødt og dejligt børnetøj at få, at man let kunne købe sig fra hus og hjem. Så man må beherske sig.

I søndags bestilte jeg noget hos www.bambusbambino.dk – og havde en lidt pudsig oplevelse i den forbindelse.

Jeg havde kig på en sparkedragt af et bestemt mærke. Eller faktisk vaklede jeg lidt mellem to modeller, fordi de bare var så søde begge to.

Da jeg kom ind på webshoppen, fandt jeg hurtigt den ene dragt. Den var på udsalg og var nedsat til en helt ok pris. Bagefter fandt jeg den anden dragt, som jeg var på udkig efter. Den var ikke på tilbud. Men jeg overvejede alligevel at købe den og klikkede ind på den størrelse, mit barnebarn bruger. Og så skete det sjove. Prisen på 179 kroner blev streget over og en ny pris i røde tal dukkede op: 0,00 kr.

Jeg kiggede jo lige lidt, og så tænkte jeg: Okay, jeg er da ikke for fin til at bestille en babydragt, bare fordi jeg får den tilbudt til ingen penge:

Så jeg trykkede på KØB. Bagefter handlede jeg videre og købte endnu en dragt. Jeg sendte ordren, gennemførte betalingen og fik straks en ordrebekræftelse i min mailbox. Alle tre dragter fremgik af bekræftelsen – også den til 0 kroner.

Jeg kiggede lidt rundt på webshoppen for at se, om jeg mon havde vundet i en eller anden finurlig skattejagt eller giveaway – eller hvad? Men det stod der ikke noget om nogen steder.

Lidt senere kom der så en mail fra webshoppen. Det var altså en fejl.

Nå, øv! Så havde jeg ikke været heldig alligevel. Jeg skrev en mail til indehaveren af webshoppen, at jeg lige havde sat næsen op efter at have vundet i en konkurrence og bla, bla, bla. Hun svarede venligt tilbage, at en konkurrence måske var værd at overveje. Desuden ville hun lægge en overraskelse i pakken, når hun sendte mine varer. Som en lille kompensation for fejlen.

I dag kom pakken så. De bestilte varer levede op til mine forventninger. Og overraskelsen var et par søde små, blå bukser, som jeg bare vil elske at se mit barnebarn i. En flot kompensation, synes jeg!

Jeg synes, det var fin stil fra Bambusbambino’s side, og vil ikke tøve med at vende tilbage som kunde en anden gang. Selvfølgelig havde det været fedt, hvis shoppen med oprejst pande havde givet mig dragten til den annoncerede pris, men der er vel trods alt ikke mange, der kan leve af at forære deres varer væk. Desuden er det menneskeligt at fejle.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *