Det kalder jeg service

Jeg har længe ønsket mig et cafesæt til at placere omme i vores gård. Der har vi en skyggefuld plet, hvor der lige kan stå sådan et sæt.

For et stykke tid siden fandt jeg et sæt, der så fint ud, på DesignFund.dk. Jeg bestilte og ventede spændt.

Jeg fik lidt bange anelser, da jeg hentede pakken, for den bar præg af at have være håndteret en smule hårdhændet. Om det var derfor, at den ene stol var skæv, vides ikke. Men skæv var den, og sættet levede i det hele taget ikke op til mine forventninger.

Jeg var slet ikke i tvivl om, at det sæt skulle sendes retur, så jeg kiggede på fakturaen, jeg havde fået i min mailbox og fandt ud af, at jeg skulle kontakte Shoppartner.dk – det var nemlig dem, der tog sig af alt det praktiske omkring handlen på webshoppen.

Så jeg  sendte  en mail til Shoppartner og fik nærmest omgående svar. Svaret fik mig næsten til at falde ned af stolen af overraskelse. I mailen skrev den ene af indehaverne  nemlig, at han jævnligt kom forbi her omkring, hvor jeg bor, så hvis det passede mig, ville han dreje forbi og hente cafesættet. Det passede mig fint, og vi aftalte lynhurtigt dag og klokkeslet.

Præcis på det aftalte tidspunkt svingede en bil ind i indkørslen og et øjeblik eftet lå cafesættet i bilens bagagerum. Jeg fik et stort smil og besked om, at pengene, jeg havde betalt for cafesættet, ville blive tilbageført til min konto snarest. Sådan!

Næste morgen stod pengene på min konto.

Jeg må sige, at selv om cafesættet ikke levede op til  mine forventninger, så var handlen en positiv oplevelse.

Lignende indlæg

6 kommentarer

  1. Det er simpelthen så dejligt, når man bliver positivt overrasket i forbindelse med en handel, der ellers ligner noget, der er ved at løbe lidt af sporet 🙂

    1. Fruen : Ja, når noget, man har købt på nettet, skal retur, er det tit vældig besværligt, men ikke i dette tilfælde 🙂

    1. Nonna : Det er virkelig dejligt at opleve så fin service, og du har helt ret – det glemmer man nemlig ikke.
      Rigtig god fredag til dig!

  2. Imponerende! Respekt for det.
    Jeg har endnu ikke været ude for at skulle sende et internet køb retur og frygter nærmest lidt for, når det engang kommer – hvad det vel nødvendigvis må gøre … men din oplevelse her gør mine bekymringer en anelse mindre 🙂

    1. Ellen : Jeg har prøvet det nogle gange, og det har faktisk aldrig givet mere besvær end det, der ligger i at skulle en ekstra gang på posthuset. At få tingene afhentet kvit og frit har jeg ikke prøvet før, men det var da i hvert fald også service udover det sædvanlige 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *